top of page

מיטיב בחודש: KITEPRIDE - מיטיב כפול שלוש.

עודכן: 29 בנוב׳ 2020



ב 25.11 חל יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים ואין מותג יותר מיטיב מזה שאני הולכת לספר לכם עליו עכשיו לציין את היום הזה.


קבלו את KITEPRIDE - מותג ישראלי בן לאומי שהוא דוגמא מצוינת למותג מיטיב - מותג שמיטיב עם בעליו, לקוחותיו הסביבה והחברה.

איך הכל התחיל?

ערב אחד, בעת חופשה משפחתית בישראל, נתקלה טבאה אופליגר בקורבן סחר בנשים.

בעודה ממתינה לבעלה, אשה צעדה מולה ומאחוריה הסרסור שלה שהסביר לה שהיא צריכה ללכת לעבוד. היא מיד שאלה את האשה בצרפתית " האם את עובדת בזנות ולא רוצה בכך?" האשה הנהנה.


באותו רגע גמלה בליבה החלטה, היא חיבת לעשות מעשה והמעשה הוא לעזור לנשים לצאת ממעגל הזנות ולספק להם מקצוע, תמיכה ועבודה.

בתמונה: טבאה אופליגר


כשנכנסים לאתר ורואים את התיקים הסופר מדליקים שלהם, קשה להאמין ש KITEPRIDE הוא מותג חברתי שמעסיק נשים שנחלצו מזנות ומייצר תיקים מהממים לא פחות ולא יותר מאשר מצנחי גלישה משומשים.


החזון של המותג ברור. "לשים קץ לסחר בבני אדם ולזנות כפויה". ולשם כך הקימה טבאה את GLOWBALACT אירגון המקדם מיזמים בתחום שKITEPRIDE הוא פרוייקט הדגל שלו.


השבוע שוחחתי עם ג'קי אשכנזי, מנהלת השיווק והמכירות של KITEPRIDE והיא הסבירה את הבעיה בצורה הכי פשוטה ששמעתי:

"אין שום סיבה להזמין מסין מוצרים ובנפרד לתרום לעמותה שאפשר לחבר בין השניים" היא אומרת ובצדק. יש פה עסק ישראלי שגם מייצר תיקים אופנתיים מחומרים ממוחזרים וגם עוזר לנשים לצאת ממעגל הזנות ולמצוא פרנסה הולמת עם תנאים סוציאלים אבל אם לא יהיה מי שיקנה לא נוכל להמשיך.




"אין שום סיבה להזמין מסין מוצרים ובנפרד לתרום לעמותה שאפשר לחבר בין השניים"

זו לא הפעם הראשונה שאני כותבת פה על שילוב נשים שהן קורבנות לסחר והוצאתם ממעגל הזנות על ידי סיפוק עבודה טובה וסביבה נפשית תומכת. (מוזמנים לקרוא על הסיפור מאחורי המותג המיטיב OUTLAND DENIM )

אבל זו פעם ראשונה שאני נתקלת במותג ישראלי שהוא TRIPLE BOTTOM LINE* או ביותר פשוט – בעל מודל עסקי שמייצר WIN WIN לכולם ועומד בסטנדרטים הכי גבוהים של מותג מיטיב.

שורת רווח שמיטיבה עם העסק

שורת רווח שמיטיבה עם הסביבה

שורת רווח שמיטיבה עם החברה


לצפייה בסיפור המלא על KITPRIDE בכאן 11


כבר ב 1999 הכריז האו"ם על התאריך הזה כיום לציון המאבק הלאומי למניעת אלימות נגד נשים. והמצב כל כך אקוטי שבמסגרת 17 יעדי הקיימות (SDG) שניסח האו"ם ב2015 הוצב יעד ספציפי שנקרא שיוויון מגדרי.


מכירים עוד מותגים מיטיבים שהם גם וגם?

אולי גם העסק שלך יכול להיות גם וגם?

דברו איתי


באהבה

הדס











bottom of page